mandag 3. mai 2010

Sommeren kommer snart

Nå nærmer sommeren seg, og da får jeg veldig lyst til å sy noen små kjoler. Mine egne jenter er blitt så store, og det kan være morsomt å sy i litt mindre størrelser.

Dersom du er interessert i å kjøpe noe, send meg en e-post på sigridstova krøllalfa gmail punktum com - eller skriv en kommentar til innlegget.

Ferskenrosa sommerkjole

Den første kjolen er blek rosa med hvite prikker og brune bånd. Stoffet er fra Tilda. Denne er i størrelse 140, altså 10 år.

Pris: 450,- + porto.














































Den lille røde

Kjolen er i tildakvalitet. Livet er rødt med hvite prikker, skjørtet er rødt med roser. Kjolen er dekorert med hjerter og krokelisser.

Størrelse 110, 5 år

Pris: 400,- + porto

















































Den lille brune

Tilsvarende den forrige, men skjørtet er brunt med roser. Kjolen er pyntet i kantene med fløyels- og bomullsbånd - se detaljbilder under.

Størrelse 110, 5 år

Pris: 400,- + porto


























1 kommentar:

Oddbjørg sa...

Hei
Så mykje fint du har sydd! bruke du oppskrift, eller tar du det på "gefylen"? Eg kjenne ingen med den størrelsen du har på desse kleda, men skulle gjerne lært å sy ein kjole til ei jente på 1.5 år.

Skal legga bloggen din inn på lista over dei eg følge med på, hadde vore koseli om du stakk innom min www.oddbfurre.blogspot.com